Wednesday, January 13, 2010

Happy New Year!!!New Planning!!

Sempena tahun baru ni....aku dah pun duduk rumah sendiri..rumah sewa je..nak merasa hidup sendiri bersama husband n anak...

bila dah ada rumah ni...kepala ni duk pikir nak deko rumah ni...minat english deco...KK Home dekat je...mcm menarik kan...aku pun surf la tenet ni..blog2 yg ada ngajo atau story pasal english ni...alang2 dh jd warga wmc...cari ler peniaga yg jual english ni..jumpa maya kak jee n kak yon...tru blog plak..aku jumpa kak har home deco...

aku order kendi comel kat kak har..hehehe tgh tunggu brg smpi le ni...

aku order botol minyak n FM kat kak jee....mlm ni nak trfer duit..hehehe

kat kak yon aku buat ansuran rak...suke tul aku tgk rak tu...

dah dapat semua brg ni nnti..aku tunjuk le kat sini..

mcm2 nak buat kat umah ni...tp sikit2 le..budget pun dah kureng ni..ingat nak buat decoupage le lpas ni...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers