Wednesday, April 16, 2014

PEPPERMINT GINGER PLUS

Jom kita semak kelebihan peppermint ginger plus Shaklee ni.

¤¤¤¤Perbezaan Peppermint Ginger Plus Shaklee¤¤¤

♥♥♥ Kombinasi 4 herba dari barat dan timur, dan dihasilkan di bawah prosedur stabdard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini. Peppermint Ginger Plus telah diuji secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah maslah loya, gastric, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

¤¤¤¤Kelebihan Peppermint Ginger Plus Shaklee¤¤¤

♥♥♥Pudina : Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan panjang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut atau darat, membantu melegakan kesakitan gastric, pefih ulu hati dan cirit birit. Selain itu, Peppermint Ginger Plus Shaklee boleh melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. Persaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang dan tetap fokus.



♥♥♥ Halia : Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih daripada 2ribu tahun. Halia merangsangkan rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang).

♡♡♡Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakut wanita.

♡♡♡Penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedy lain seperti merawat mabuk lain. Laporan penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat dan mencegah maslah kesakitan ketika dalam perjalanan dan pengembaraan.


♥♥♥ Pokok Adas (fennel) : orang-orang Eropah mengambil biji ads selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala selesema. Juga , ia dapat membantu dalam maslah alergi pada sakuran usus.

♥♥♥ Cekur Manis (anise) : Digunakan oleh orang-orang Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastric untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

Cadangan hidangan :

>>> Membantu penghadaman                    : 3 biji selepas makan.
>>> Mencuci usus dan perut                        : Larutkan 3 biji Peppermint Ginger Plus                                                                                                  dan 10biji alfalfa di dalam air suam untuk                                                                                                  diminum.
>>> Merawat sakit atau maslah gastric     : 3-5 biji dilarutjan dalam air panas menjadi                                                                                                teh herba, neusea, dan batuk.
>>> Kelegaan tekak, batuk dan sendawa  : Hisap 2 biji


Dapatkan Peppermint Ginger Plus dari saya SID yang berdaftar dan sah.
sms@whatsapp saya untuk free consultasi 012 6582602
Zuraida 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers